• slider-696x329.jpg
  • slider-markt.jpg
  • slider-wandelen-690x329.jpg

logo GGDzl

Namens Lotte Prevo, student Master Health Education and Promotion aan de Universiteit van Maastricht en de GGD Zuid Limburg, de volgende oproep:

Voor mijn afstudeerproject werk ik samen met professionals van de GGD Zuid Limburg en de Universiteit Maastricht aan een onderzoek naar de kenmerken en behoeften van mantelzorgers in de regio Zuid-Limburg. Ondanks dat bij de GGD Zuid Limburg al veel onderzoek is gedaan, willen we graag meer inzicht krijgen in wat zich werkelijk afspeelt bij onze mantelzorgers.

Voor wie is deze oproep
Wij zijn op zoek naar mantelzorgers (18 jaar en ouder) die bereid zijn mee te doen aan een individueel interview. Tijdens het interview komen vragen aan bod zoals:
- welke belasting heeft het geven van mantelzorg voor u?
- wat u doet om in periode van zwaardere mantelzorg deze belasting te verminderen?
- welke relatie heeft u met degene aan wie u mantelzorg geeft?
- welke positieve effecten van mantelzorg ervaart u op uw leven?
- wat heeft u in de toekomst nodig om mantelzorg te blijven geven?
Alle informatie die u met ons wil delen wordt enorm gewaardeerd.

Wat vragen wij van u
In totaal zal het interview ongeveer 30 minuten duren. Zelf geeft u aan of ik het interview bij u thuis mag komen afnemen of dat u liever op een andere locatie afspreekt. Bij voorkeur wordt het interview opgenomen (alleen geluid), zodat wij tijdens de analyse fase van het onderzoek al uw informatie tot onze beschikking hebben. Uiteraard blijft uw privacy gewaarborgd.

Hoe kunt u zich aanmelden
Als u wil deelnemen aan het onderzoek, kunt u mij bereiken via de volgende gegevens:
Telefoonnummer: 06-31350484
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik hoop dat u meedoet!
Alvast bedankt!
Lotte Prevo

2018

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief van het Platform Mantelzorg Limburg

AANMELDEN