• slider-wandelen-690x329.jpg

169 x logo HvdZ

Zorg voor elkaar, vandaag de dag, hoe doen we dat?
Zorgen we nog voor elkaar zoals dat in de Indische en Molukse cultuur van ons wordt verwacht?
Hebben we het over de zorg voor elkaar met onze kinderen, kleinkinderen, de jeugd van tegenwoordig? Hoe zien wij onze toekomst vandaag de dag? Wat zou ik graag willen, hoe wil ik oud worden, wie en wat heb ik daarvoor nodig?
Wat kunnen wij als Indische en Molukse ouderen in Limburg samen met elkaar doen?
Wat kan de formele zorg betekenen voor Indische en Molukse ouderen in Limburg?

Platform Allochtone Zorgvragers, Stichting Pelita en LSMO organiseren in samenwerking met Zorg Verandert een bijeenkomst over de zorg aan Indische en Molukse ouderen in Limburg.

datum: dinsdagavond 7 november 2017
Eisenhowerstraat 724
6135 BN Sittard

Programma:
17:30 uur Informele kennismaking met een hapje en een drankje
18:30 uur Welkomstwoord
18.45 uur Inleiding
19.00 uur Presentaties van verzamelde ervaringen, wensen en behoeften van Indische en Molukse ouderen in Limburg
19:45uur korte pauze
20.00 uur Tafelgesprekken: in gesprek met elkaar
21.00 uur Plenaire terugkoppeling : conclusie van de avond
21.30 uur EINDE

Heeft u interesse, wilt u meedoen?
Dan verzoeken wij u vriendelijk om zich aan te melden zodat we ongeveer weten hoeveel mensen er komen.
Aanmelden kan bij: Stefanie Hehalatu Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  tel. 046-4208023 of bij
Kees Schepel: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  tel. 0613521570

Wilt u meer informatie of heeft u vragen, dan kunt u ook Stefanie mailen of bellen.

2018

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief van het Platform Mantelzorg Limburg

AANMELDEN